Díky vám

Poděkování
Milí přátelé, před deseti dny jsem začal psát svůj blog a kladl jsem si otázku, zda jej bude vůbec někdo číst. Musím říci, že jsem mile překvapen návštěvností blogu. Podle interních statistik byl samotný blog navštíven již téměř 1200 krát a samostatné příspěvky zobrazeny téměř 600 krát. Potěšily mne vaše komentáře ze kterých soudím, že můj záměr má smysl a jsem tomu rád.

Velice vám děkuji za vaši podporu a zájem, zavazuje mne to nezklamat vás a budu moc rád za každou zpětnou vazbu.

Když mé úvahy vyvolají ve vás pozitivní myšlenky a podnítí vás k společnému rozdáváni dobra kolem sebe, to bude mou největší odměnou.

Kladete-li si otázku kdo je Petr Šorm, naleznete ji pečlivým čtením mých příspěvků v nichž se odráží mé nitro. Jsem přesvědčen, že hluboko v každém z nás je to nejlepší co nás lidi sjednocuje.

Možná někomu má slova budou znít jako klišé a udělají si o mně a mém snažení nepřesnou představu, těm bych rád vzkázal, nemylte se, to co jsem já, jste i vy, jsme totiž jeden celek a vy jistě během života dojdete k bodu, kdy si to plně uvědomíte.

Vy to vlastně již víte! 
I vám děkuji za návštěvu mého blogu.

Přikládám mou oblíbenou píseň, která mne motivuje k tomu zůstat svůj.

Ještě jednou
Díky vám! 



Komentáře

  1. Teda ten obrázek je opravdu ztvárnění Tebe. A Petře, děkuji, že jsi tento blog vytvořil. Inspiroval jsi mne k tomu, že si musím blog taky udělat 😁. A ta písnička mne taky oslovila, znám ji asi teprve 2 týdny a hádej kdo mne k ní přivedl 😁. Tak ať se stále daří tak jako doposud 👍👍👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tome to mne opravdu těší, jestli Tě můj blog inspiroval, tak to je pro mne zadostiučinění. Velice rád budu čtenářem Tvého blogu, dej se do toho a v půl je hotovo. Jistě máš o čem psát, jak Tě znám. Pokud si vybereš jako já Blogger.com, rád Ti pomohu s orientováním se v něm. Díky za milý komentář...

      Vymazat
  2. Skvělé, Petře :-) Fandím Ti a je mi z toho fajn, jak se tu realizuješ. Chodím sem velmi ráda si odpočinout 💚 Jsi nám všem inspirací! Díky 😊👍

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Milí přátelé, čtenáři mého blogu. Ocením jakoukoluliv zpĕtnou vazbu, rád bych, aby tento blog byl interaktivní a proto uvítám vaše náměty o kterých by jste rádi četli. Je pro mne výzvou zpracovat jakékoliv téma.
Vyzkoušejte mne...
Budu se snažit kápnout vám do noty.
Vážím si zpĕtné vazby v podobĕ vašich komentářů.
Komentovat může každý bez omezení v rámci slušnosti a lidskosti s ohledem na slušné mravy. Dĕkuji!
S úctou
Petr

Oblíbené příspěvky